• Förtroende – nyckeln till ökad försäljning i oroliga tider

    Med: Niklas Jakobsson, CMO på efficy

    Nedskärningar och en ovilja att investera karaktäriserar det ekonomisk klimatet när vi går in i 2023. Hur ska du navigera framåt för att fortsätta driva tillväxt? Niklas Jakobsson, CMO på efficy, visar riktningen; med omvärldsbevakning och handfasta tips delar han nyckeln till såväl starkare kundrelationer som ökad behållning: Förtroende. Missa inte dessa 5 viktiga faktorer för hur just du skapar förtroende hos dina kunder.

    Taggning: Sales

    Om: Niklas Jakobsson

    Efter att ha bott i Asien, Afrika, Europa och Nordamerika och med mer än 7 års erfarenhet av datadriven marknadsföring, kommunikation och försäljning, har Niklas Jakobsson byggt sin karriär som en mycket skicklig ledare bland kollegor från olika kulturer. Hans nuvarande roll som CMO för Efficy, ett ledande globalt mjukvaruföretag med CRM och marketing automation-lösningar som Efficy CRM och APSIS One, har gjort det möjligt för honom att styra sitt multinationella team i alla dess leadsgenererings- och merförsäljningsaktiviteter, vilket ger stor strategisk och analytisk insikt som han gärna delar.